بازار کار هوشمند سازی ساختمان و موفقیت در آن
نوشته شده توسط : پریسا راد

در این مطلب قصد داریم به‌صورت کاملا تخصصی به معرفی دو شغل پردرآمد در بازار کار مشاغل فنی یعنی " هوشمندسازی ساختمان" و "تعمیرات پکیج دیواری" بپردازیم.

معرفی بازار کار هوشمند سازی ساختمان:

امروزه ساختمان‌های هوشمند به دلیل آسایش و آرامش بسیاری که به همراه می‌آورند بسیار گسترش پیداکرده است، مزایای بیشمار هوشمند سازی ساختمان باعث شده است که تقاضا برای هوشمند سازی افزایش‌یافته و به دنبال آن بازار کار هوشمند سازی ساختمان رونق بیشتری پیدا کند.

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان به کار گرفته می‌شود.

با توجه به اینکه پیاده‌سازی پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان نیازمند مهارت و دانش تخصصی در بخش‌های مختلفی مانند برق، سخت‌افزار و نرم‌افزار کامپیوتر و ... می‌باشد و به دلیل کمبود نیروی متخصص در این زمینه، نیاز به تربیت متخصص حرفه‌ای در این زمینه بسیار احساس می‌شود.

بدون شک چنین متخصصی می‌تواند بازار کار گسترده و درآمد بالایی داشته باشد.

برای کسب این تخصص و درآمد راه سختی پیش رو نیست، خوشبختانه امروزه دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا تخصصی و عملی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌گردد، آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های هوشمند سازی ساختمان است که به‌صورت کاملا پروژه محور و زیر نظر اساتید باتجربه دوره آموزش هوشمند سازی ساختمان را برگزار می‌کند.

آموزش هوشمندسازی ساختمان چگونه منجر به درآمدزایی می‌شود؟

همان‌طور که اشاره شد متخصص هوشمند سازی ساختمان می‌بایست برای پیاده‌سازی پروژه هوشمند سازی دانش و مهارت کافی در رشته‌های گوناگونی مانند برق، عمران، معماری و ... داشته باشد.

در دوره‌های هوشمند سازی ساختمان به‌صورت کاملا حرفه‌ای تمامی مهارت لازم و موردنیاز برای پیاده‌سازی خانه هوشمند آموزش داده می‌شود.

مزیت شرکت در این دوره‌ها این است که با شرکت در این دوره‌ها به‌صورت کاملا عملی و در محیطی نزدیک به محیط واقعی کار مراحل و مباحث هوشمند سازی به شما آموزش داده می‌شود.

این امر باعث می‌شود به‌خوبی و بدون ترس و استرس وارد بازار کارشده و درآمدزایی از طریق پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه بپردازید.

درآمد هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

درآمد پروژه‌های هوشمند سازی ساختمان تحت تاثیر میزان مهارت فنی شما در پیاده‌سازی پروژه‌های مربوطه می‌باشد؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد هوشمند سازی ساختمان امری بسیار تخصصی می‌باشد؛ اما در صورت داشتن دانش و تخصص لازم می‌توان به درآمد خوب میانگین ۱۰ میلیون در ماه رسید.

برای رسیدن به این مهارت می‌بایست هزینه کرده و دوره‌های خانه هوشمند را گذراند. البته این هزینه با اجرای اولین پروژه هوشمند سازی جبران خواهد شد.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری

امروزه استفاده از پکیج دیواری به دلیل مزایایی که نسب به دیگر وسایل گرمایشی دارند روزبه‌روز بیشتر خواهد شد.

درواقع می‌توان گفت پکیج دیواری جایگزین دیگر لوازم گرمایشی شده و تقریبا در تمامی ساختمان‌ها تازه ساز از این وسیله استفاده می‌شود.

با افزایش تقاضا برای نصب پکیج دیواری، همچنین بالا بودن هزینه تعویض پکیج نسبت به تعمیرات آن بدون شک نیاز به تعمیرات پکیج بیشتر خواهد شد و این نشان از بازار کار خوب تعمیرات پکیج دیواری می‌دهد.

چگونه در شغل تعمیرات پکیج دیواری موفق شویم؟

برای موفقیت در شغل تعمیرات پکیج دیواری و کسب درآمد از بازار کار آن می‌بایست کلیه شرایط یک تعمیرکار حرفه‌ای پکیج دیواری را داشته باشید.

مهم‌ترین عامل موفقیت در شغل تعمیرات پکیج داشتن مهارت و دانش لازم و کافی می‌باشد، زیرا تعمیرات پکیج دیواری امری تخصصی بوده که در صورت نداشتن مهارت به‌خوبی نمی‌توانید به تعمیر آن بپردازید.

علاوه بر دانش، رعایت نکات ایمنی و آشنا بودن با آن از دیگر عواملی است که تعمیرکار پکیج باید با آن آشنا باشد، زیرا رعایت نکردن نکات ایمنی مشکلات جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد آورد.

داشتن ارتباطات و تعاملات با نمایندگی‌های پکیج دیواری و دیگر مشاغل مانند تعمیرکار کولر و غیره نیز در موفقیت در بازار کار پکیج تاثیر گذار می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت شرط لازم برای موفقیت در این شغل کسب مهارت تخصصی می‌باشد که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری در آموزشگاه فنی برق به این تخصص دست خواهید یافت.

درآمد شغل تعمیرات پکیج دیواری چقدر است؟

میزان درآمد در بازار کار تعمیرات پکیج دیواری متاثر از عوامل گوناگونی مانند، میزان مهارت، دانش و توانایی تعمیرکار، میزان تبلیغات، میزان ارتباطات و تعاملات با دیگر مشاغل، دقت در کار و حسن انجام کار، تعداد ساعات کاری و ... می‌باشد.

به‌طورکلی باید گفت درآمد در شغل‌های فنی حرفه‌ای مانند تعمیرات پکیج، هوشمند سازی، تعمیرات کولر، نصب دوربین مداربسته و ... وابسته به میزان مهارت و پشتکار تکنسین می‌باشد؛ بنابراین برای موفقیت در این مشاغل بهترین راه افزایش سطح دانش و مهارت است که با شرکت در دوره‌های آموزشی به این مهم می‌توان دست‌یافت.

آموزشگاه فنی برق به‌عنوان یکی از بهترین آموزشگاه‌های برق و الکترونیک در ایران دوره‌های متنوعی را به‌صورت کاملا عملی و تخصصی برگزار می‌نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت فنی برق به آدرس www.fannibargh.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس حاصل نمایید.

منبع: بازار کار هوشمند سازی ساختمان





:: برچسب‌ها: بازار کار هوشمند سازی ساختمان ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: